13 Aralık 2010 Pazartesi

Free Scrap Paper Kit ---(1)

Merhaba sevgili arkadaşlarım,  sevgili ziyaretçilerim. Bugünden itibaren scrap paper
 kit çalışmalarımla sizlerle birlikte olacağım. Bu konuda sevgili Kiana ( http://kianacatscrapsfreebloglayouts.blogspot.com/ ) arkadaşım,
bana çok destek oldu. Her türlü sorularıma kulak verdi, bıkmadan
 usanmadan bana yardımcı olmaya çalıştı. Hakkını nasıl öderim bilmem:) 
Bu yaptığımız iş Amerika, Almanya,Fransa, İtalya ve daha sayamayacağım
birçok ülke bu işi ticari amaçla yapmakta. Ama benim için bir hobi haline geldi.
Birazdaha geliştirmem lazım. Aslında bunla ilk kağıt çalışmalarım. Bu işi sevdim.
 Allah izin verirse, daha iyi çalışmalarımıda sergileyeceğim siz değerli arkadaşlarım
 ve ziyaretçilerime. Peki bu tür kağıtlardan neler yapılır? diye sorarsanız, işte cevap:
 Resimlerinizi süsleyebilir, arkaplan ve header yapabilirsiniz. Umarım işinize yarar:)
ve şimdi ilk  kitimi paylaşıyorum. Sevgilerimle...


Buradan  Yükleyin

 http://hotfile.com/dl/98857912/c7a2608/free_scrap_paper_kit_1.zip.html

3 yorum:

KİANA dedi ki...

OOOOOO süper olmuş.. tebrik ederim... Daha neler yapacağız neler değilmi:)Ben şu anda brushes yüklüyorum.. Çünkü onlarsız olmuyor..Süper bir kolleksiyon buldum.. Hepsini yükleyeyimki daha güzel işler çıkarayım.. Bu arada kağıtları photoshop elementste yaparken, sharpeni kullanmayı unutma, birde blur seçeneği..kağıtların kabarık ve dokulu hatta üç boyutlu olmasını sharpen sağlıyor..

KİANA dedi ki...

Seyrancığım ben hiç texture kullanmadım.. Ama eğer texture indirdiysen ki, binlerce indirebilirsin, onları hani kağıt yapmak için kağıdı boyuyorsunya layer 1 de, getirip o textureyi onun üstüne yapıştırıyorsun sanırım böyle..Ama niye textureye bu kadar önem verdin. yapacak o kadar çok şey varki.. kesinlikle ve kesinlikle ner çizginde şeklinde layer açmanı tavsiye ederim.. Diyelimki kağıdın kenarlarını boyadın,,sonra gelyorsun layer style, blending opsiyona bas,çıkan tabloda,bewel and boss seçeneği var,alt seçeneği, conture ve texture, textureyi ordan kullanıyorsun..Ordaki seçenekleri kullanarak kağıtta değişiklikler yapıyorsun... Diyelimki bir çiçek yerleştirdin o çiçeğin kalkık olması için drop shadow a iki kere tık basıyorsun.. Of ya burdan da anlatmak çok zor.. O kadar çok şey varki.. Ama youtubeden mutlaka bak..

KİANA dedi ki...

Starligh çok harika kağıtlar ve setler yapıyor, zaten bir o, bir sekada, birde mistique designe bakıyorum..Starliğhtin 4 tane seti var bende.. bakyorum onlara. kağıtları çok parlak onun gibi yapmayı deneyeceğim...Bu arada soğuk moğuk bana işlemiyo, tek derdim otura otura kilo almak:))

Yorum Gönder